Compania Eika este o solutie unica in Romania pentru companii. Suntem un integrator de solutii complete pentru societati.Intelegem foarte bine nevoia firmelor de a se ocupa de domeniul lor de activitate. Astazi timpul a devenit foarte important, trebui doar sa ne sunati si sa ne spuneti produsele dorite, iar noi in acceasi zi va livram produsele!
Papetarie, Birotica,
Curatenie, IT, Tipar si Web Design
Gasesti tot ce ai nevoie: de la produsele de baza pentru birou, hartie
copiator, cartuse si tonere la laptop-uri etc.Toate intr-un singur loc, cu o
singura persoana dedicata! Totul pentru a iti oferi produsele optime in bugetul
stabilit. Economisesti timp si iti eficientizezi cash-flow-ul prin
personalizarea facturarii si termenul de plata.
Compania Eika
Peste 50.000 de companii din Romania apeleaza la noi, deoarece le-am oferit servicii complete prin crearea unor departamente specializate pentru fiecare din aceste arii. In loc sa colaboreze cu 3 - 10 furnizori, si tot atatea persoane de contact de la fiecare, propunerea noastra este sa ai un singur consultant care sa cunoasca particularitatile si nevoile companiei tale
Stim ca fiecare companie este diferita, de aceea solutia oferita de noi
este personalizata. Ne dorim sa te ocupi de lucrurile care sunt importante
pentru compania ta. Consultanta oferita va veni intodeauna cu solutii complete
si cu variante multiple filtrate de consultantul dedicat si departamentele
specializate in timp necesar catre tine. Solutiile vin de la marci de produse
atent selectionate de catre noi. Alegem intodeauna brand-urile pe care le
reprezentam in functie de avantajele si valoarea adaugata pe care acestea le
pot aduce in utilizarea lor. Noi ne ocupam de rezultate. Gasim solutiile cele
mai eficiente, potrivite, pe care sa le livram sau sa le implementam alaturi de
tine. Noi ne ocupam de toate acestea pentru ca tu sa te poti concentra pe
propria activitate a companiei.
Fie ca vrei sa creezi un mediu de lucru care inspira colaborare, sau ca
doresti sa fii tot timpul la zi cu ultimele produse pentru birou sau IT, noi
avem solutia perfecta. Ca partener, va fi foarte simplu sa obtii solutiile,
produsele si pretul de care ai nevoie astfel incat business-ul tau sa
functioneze optim. Obtii mult mai mult din acelasi buget pe care acum il ai
alocat la 3-5 furnizori. Vei avea tot timpul control deplin asupra acestuia. Te
poti baza tot timpul pe consultantul dedicat companiei tale. Acesta va avea tot
timpul suportul deplin a peste 10 departamente specializate. Il poti contacta pentru
orice fel de informatii ce tin de nevoile firmei pe care o reprezinti. Gasesti
tot ce ai nevoie, de la produsele de baza pentru birou, hartie copiator,
cartuse si tonere la laptop-uri etc. Toate intr-un singur loc cu o singura
persoana dedicata. Pentru ca timpul este foarte pretios un reprezentant al
nostru poate sa vina sa va prezinte mostre si oferta!