Eika tipizate, produse IT, produse curatenie

Eika Logo
 
 

Plicuri personalizate

 
 

Realizam plicuri personalizate sub urmatoarele formate: DL (110 x 220 mm), C6 (114 x 162), C5 (162 x 229), C4 (229 x 324) sau B4 (250 x 353 mm).
Tipografia Eika ofera clientilor posibilitatea de a personaliza plicurile cu date variabile, fiecare plic poate fi imprimat cu date diferite, de exemplu cu adresa si numele expeditorului sau destinatarului. La cerere, plicurile pot fi personalizate fata/verso. ( De exemplu facturile etc )


Suportul hartie difera in functie de modelul de plic personalizat ales si are gramajul cuprins intre 80-100 gr/mp. Plicurile au lipire siliconica si sunt fara fereastra. In cazul plicurilor personalizate tirajul minim pe care-l realizam este de 200 bucati.




Este cunoscut faptul ca plicurile sunt indispensabile, fiind folosite pentru expedierea de diverse documente si produse. Aceasta caracteristica determina o foarte buna vizibilitate in piata, a produselor sau brandurilor ce vor fi publicitate prin acest mijloc. Fiind expuse in raza vizuala a tuturor categoriilor de persoane, printr-un design reusit al plicurilor dvs., se poate face o publicitate eficienta pentru orice brand, produs sau serviciu.

Personalizarea de la zero, inca de la coala de tipar a plicurilor din hartie, permite obtinerea de formate atipice speciale, care reprezinta in sine un element de personalizare ce poate intari identitatea vizuala corporate, precum si integrarea de finisari si innobilari tipografice. Venim in sprijinul dvs. cu propuneri de designul plicurilor, realizat de catre creativi nostri din departamentul de grafica, colegi cu o experienta de peste 10 ani in industria tipografica. De asemenea, personalizarea inca din etapa de proiectare ne asigura posibilitatea de putea opta pentru hartii si cartoane speciale (texturate, natur, colorate in masa, etc.), care vor aduce un plus de unicitate si vor atrage atentia asupra plicurilor de hartie astfel personalizate.

Pentru ca este un aspect esential in prezentarea produselor dvs., va oferim servicii integrate de concept, design, tipar si finisare profesionala a plicurilor din hartie. Conceptia unui design de succes incepe cu centralizarea tuturor elementelor ce tin de identitatea vizuala a  companiei dvs, cu stabilirea tipului de clienti carora li se adreseaza produsul si de cunoasterea corecta a concurentei.

Plicurile fac parte din categoria obiectelor cel mai des utilizate. Datorita vizibilitatii lor, sunt instrumentele perfecte pentru a fi inscriptionate cu elementele dvs. de brand. Astfel, pot reprezenta instrumente eficiente de marketing prin care va faceti cunoscuta afacerea, serviciile sau elementele identitate de brand. Va recomandam sa luati in calcul aceasta posibilitate de a realiza plicuri speciale, capabile sa vorbeasca despre valorile companiei dvs. si prin care va puteti promova corect business-ul. Fiecare business este unic, iar noi va oferim tot suportul tehnic necesar pentru a arata si clientilor dvs. acest lucru! Indrazniti sa va diferentiati pe piata prin orice mijloace: de la calitatea produselor si serviciilor pe care le oferiti, pana la aspectul materialelor de promovare.

In completarea serviciilor de productie, va punem la dispozitie si posibilitatea de a va construi machetele preferate cu ajutorul graficienilor nostri cu experienta de peste 15 ani in industria tipografica. Internalizand intregul proces de creatie si productie al plicurilor din hartie, aveti garantia ca nu vor exista nici un fel de erori cum ar fi neconcordanta caracteristicilor machetei cu cerintele de tiparire. Specialistii nostri va pot realiza machetele de la zero conform tututor cerintelor dvs.

Direct mailing-ul este o solutie de marketing direct, care presupune integrarea serviciilor de tipar offset, print digital date variabile, prelucrare baze de date, personalizare sau tiparire plicuri, inserare in plic (full filment), intocmire si urmarire tipizate postale, raportare. Mailingul reprezinta singura varianta eficienta de printare invitatii pentru diverse evenimente de amploare. Transmiterea ofertei comerciale complete in format printat transmis targhetat asigura o buna decelare a informatiei de catre destinatar. Mailingul asigura si o promovarea eficienta a serviciilor si produselor, fidelizarea clientilor si transmiterea de mesaje cu ocazia lansarii de servicii noi sau de felicitare cu ocazia sarbatorilor. Mailing-ul asigura parghiile de optimizare a bugetului de marketing, datorita masurabilitatii rezultatelor, deciziile referitoare la oferta optima, mesajul optim, frecventa campaniilor vor fi luate fundamentat. Asigura optimizarea timpului de gestionare a scrisorilor comerciale, automatizand procesele de direct mailing. Acest serviciu implica:
- tipar offset, pentru o calitate ridicata printului pe scrisori, brosuri sau diverse materiale de promovare;
- prelucrare baze de date si print digital date variabile, pentru personalizarea mesajului comercial;
- personalizarea digitala a plicurilor albe/pretiparite, pentru o comunicare targetata;
- colare, faltuire, inserare in plic si etichetare automata (fulfillment), pentru eficientizarea timpului alocat proiectelor de marketing direct;
- intocmire si urmarire tipizate postale, intocmire statistici si rapoarte, pentru stabilirea strategiilor corecte pentru urmatoarele campanii de mailing;
Billing-ul sau printul digital date variabile pe documente financiar-contabile, extrase bancare, facturile de servicii (internet, telefonie, utilitati, leasing, etc.) permite si printarea de mesaje si imagini comerciale. Pot fi implementate astfel strategii de "up sell" si "cross sell", fara implicarea de resurse financiare suplimentare. Billing-ul cu elemente de print caracteristice mailing-ului, asigura cresteri semnificative a ariei clientilor existenti. Billing print date variabile implica integrarea urmatoarelor servicii:
- servicii grafica de optimizare a layout-ului facturilor/tipizatelor pe care urmeaza a fi printate datele variabile, precum date destinatar, servicii facturate, sume facturate, termene de plata, etc;
- retiparire offset color, pentru o calitate ridicata a facturilor si pentru respectarea valorilor corporate;
- prelucrare securizata baze de date si print date variabile alb-negru, pentru o emitere facila a facturilor;
- inserierea numerica sau alfa numerica a tipizatelor pretiparite offset;
- personalizarea plicurilor/tiparirea integrala a plicurilor, pentru un prim contact pozitiv cu destinatarul;
- colare, faltuire, inserare in plic si etichetarea automata (fulfillment), pentru eficientizarea timpului alocat job-ului de billing;
- inserarea suplimentara de diverse materiale publicitare;
- transmitere plicurile ce contin tipizatele finciar contabile prin Posta sau Curier Rapid.
- intocmire si urmarire tipizate postale, intocmire statistici si rapoarte, pentru incasarea eficienta a contravalorii serviciilor prestate;
Poate cel mai important avantaj al printarii automate a datelor variabile, este eliminarea riscului de eroare umana, care nu poate fi evitata in cazul printarii de catre operatorii proprii ai emitentului. Billing-ul este solutia optima de emitere rapida a facturilor in numar mare, dar in timp scurt (12-24 ore). Astfel se obtine o incasare eficienta a contravalorii facturilor emise. Billing-ul asigura totodata si un caracter confidential, posibilitatea scurgeri de informatii fiind strict controlata, prin securizarea operatiunile de gestionare a bazei de date si de printare date variabile, precum si restul operatiunilor billing-ului. Pot fi transmise mesajele comerciale atasat facturilor sau chiar ca si continut al tipizatelor (promo, crosspromo, transpromo), actiunile strategice de marketing vor fi ferite de privirea competitorilor, acestia neputand reactiona rapid, billing-ul creand astfel un important avantaj competitional. Billing-ul e un eficient instrument de fidelizare a clientilor, comunicarea avand caracter personal datorita printarii de date variabile, mesajul fiind adresat direct persoanei destinatare. Billing-ul promite cea mai mare rata de conversie a mesajului publicitar atasat.