Realizam
plicuri personalizate sub urmatoarele formate: DL (110 x 220 mm), C6 (114 x
162), C5 (162 x 229), C4 (229 x 324) sau B4 (250 x 353 mm).
Tipografia Eika ofera clientilor posibilitatea de a personaliza
plicurile cu date variabile, fiecare plic poate fi imprimat cu date diferite,
de exemplu cu adresa si numele expeditorului sau destinatarului. La cerere,
plicurile pot fi personalizate fata/verso. ( De exemplu facturile etc )
Suportul hartie difera in functie de modelul de plic personalizat ales si are
gramajul cuprins intre 80-100 gr/mp. Plicurile au lipire siliconica si sunt
fara fereastra. In cazul plicurilor personalizate tirajul minim pe care-l
realizam este de 200 bucati.
Este cunoscut faptul ca plicurile sunt indispensabile, fiind folosite
pentru expedierea de diverse documente si produse. Aceasta caracteristica
determina o foarte buna vizibilitate in piata, a produselor sau brandurilor ce
vor fi publicitate prin acest mijloc. Fiind expuse in raza vizuala a tuturor
categoriilor de persoane, printr-un design reusit al plicurilor dvs., se poate
face o publicitate eficienta pentru orice brand, produs sau serviciu.
Personalizarea de la zero, inca de la coala de tipar a plicurilor din
hartie, permite obtinerea de formate atipice speciale, care reprezinta in sine
un element de personalizare ce poate intari identitatea vizuala corporate,
precum si integrarea de finisari si innobilari tipografice. Venim in sprijinul
dvs. cu propuneri de designul plicurilor, realizat de catre creativi nostri din
departamentul de grafica, colegi cu o experienta de peste 10 ani in industria
tipografica. De asemenea, personalizarea inca din etapa de proiectare ne
asigura posibilitatea de putea opta pentru hartii si cartoane speciale
(texturate, natur, colorate in masa, etc.), care vor aduce un plus de unicitate
si vor atrage atentia asupra plicurilor de hartie astfel personalizate.
Pentru ca este un aspect esential in prezentarea produselor dvs., va oferim
servicii integrate de concept, design, tipar si finisare profesionala a
plicurilor din hartie. Conceptia unui design de succes incepe cu centralizarea
tuturor elementelor ce tin de identitatea vizuala a companiei dvs, cu
stabilirea tipului de clienti carora li se adreseaza produsul si de cunoasterea
corecta a concurentei.
Plicurile fac parte din categoria obiectelor cel mai des utilizate.
Datorita vizibilitatii lor, sunt instrumentele perfecte pentru a fi
inscriptionate cu elementele dvs. de brand. Astfel, pot reprezenta instrumente
eficiente de marketing prin care va faceti cunoscuta afacerea, serviciile sau
elementele identitate de brand. Va recomandam sa luati in calcul aceasta
posibilitate de a realiza plicuri speciale, capabile sa vorbeasca despre
valorile companiei dvs. si prin care va puteti promova corect business-ul.
Fiecare business este unic, iar noi va oferim tot suportul tehnic necesar
pentru a arata si clientilor dvs. acest lucru! Indrazniti sa va diferentiati pe
piata prin orice mijloace: de la calitatea produselor si serviciilor pe care le
oferiti, pana la aspectul materialelor de promovare.
In completarea serviciilor de productie, va punem la dispozitie si
posibilitatea de a va construi machetele preferate cu ajutorul graficienilor
nostri cu experienta de peste 15 ani in industria tipografica. Internalizand
intregul proces de creatie si productie al plicurilor din hartie, aveti
garantia ca nu vor exista nici un fel de erori cum ar fi neconcordanta
caracteristicilor machetei cu cerintele de tiparire. Specialistii nostri va pot
realiza machetele de la zero conform tututor cerintelor dvs.
Direct mailing-ul este o
solutie de marketing direct, care presupune integrarea serviciilor de tipar offset,
print digital date variabile, prelucrare baze de date, personalizare sau
tiparire plicuri, inserare in plic (full filment), intocmire si urmarire
tipizate postale, raportare. Mailingul reprezinta singura varianta eficienta de
printare invitatii pentru diverse evenimente de amploare. Transmiterea ofertei
comerciale complete in format printat transmis targhetat asigura o buna
decelare a informatiei de catre destinatar. Mailingul asigura si o promovarea
eficienta a serviciilor si produselor, fidelizarea clientilor si transmiterea
de mesaje cu ocazia lansarii de servicii noi sau de felicitare cu ocazia
sarbatorilor. Mailing-ul asigura parghiile de optimizare a bugetului de
marketing, datorita masurabilitatii rezultatelor, deciziile referitoare la
oferta optima, mesajul optim, frecventa campaniilor vor fi luate fundamentat.
Asigura optimizarea timpului de gestionare a scrisorilor comerciale,
automatizand procesele de direct mailing. Acest serviciu implica:
- tipar offset, pentru o calitate ridicata
printului pe scrisori, brosuri sau diverse materiale de promovare;
- prelucrare baze de date si print digital date
variabile, pentru personalizarea mesajului comercial;
- personalizarea digitala a plicurilor
albe/pretiparite, pentru o comunicare targetata;
- colare, faltuire, inserare in plic si etichetare
automata (fulfillment), pentru eficientizarea timpului alocat proiectelor de
marketing direct;
- intocmire si urmarire tipizate postale,
intocmire statistici si rapoarte, pentru stabilirea strategiilor corecte pentru
urmatoarele campanii de mailing;
Billing-ul
sau printul digital date variabile pe documente financiar-contabile, extrase bancare, facturile de servicii
(internet, telefonie, utilitati, leasing, etc.) permite si printarea de mesaje
si imagini comerciale. Pot fi implementate astfel strategii de "up sell"
si "cross sell", fara implicarea de resurse financiare suplimentare.
Billing-ul cu elemente de print caracteristice mailing-ului, asigura cresteri
semnificative a ariei clientilor existenti. Billing print date variabile
implica integrarea urmatoarelor servicii:
- servicii grafica de optimizare a layout-ului
facturilor/tipizatelor pe care urmeaza a fi printate datele variabile, precum
date destinatar, servicii facturate, sume facturate, termene de plata, etc;
- retiparire offset color, pentru o calitate ridicata
a facturilor si pentru respectarea valorilor corporate;
- prelucrare securizata baze de date si print date
variabile alb-negru, pentru o emitere facila a facturilor;
- inserierea numerica sau alfa numerica a
tipizatelor pretiparite offset;
- personalizarea plicurilor/tiparirea integrala a
plicurilor, pentru un prim contact pozitiv cu destinatarul;
- colare, faltuire, inserare in plic si
etichetarea automata (fulfillment), pentru eficientizarea timpului alocat
job-ului de billing;
- inserarea suplimentara de diverse materiale
publicitare;
- transmitere plicurile ce contin tipizatele
finciar contabile prin Posta sau Curier Rapid.
- intocmire si urmarire tipizate postale,
intocmire statistici si rapoarte, pentru incasarea eficienta a contravalorii
serviciilor prestate;
Poate cel mai important avantaj al printarii
automate a datelor variabile, este eliminarea riscului de eroare umana, care nu
poate fi evitata in cazul printarii de catre operatorii proprii ai emitentului.
Billing-ul este solutia optima de emitere rapida a facturilor in numar mare,
dar in timp scurt (12-24 ore). Astfel se obtine o incasare eficienta a
contravalorii facturilor emise. Billing-ul asigura totodata si un caracter
confidential, posibilitatea scurgeri de informatii fiind strict controlata,
prin securizarea operatiunile de gestionare a bazei de date si de printare date
variabile, precum si restul operatiunilor billing-ului. Pot fi transmise
mesajele comerciale atasat facturilor sau chiar ca si continut al tipizatelor
(promo, crosspromo, transpromo), actiunile strategice de marketing vor fi
ferite de privirea competitorilor, acestia neputand reactiona rapid, billing-ul
creand astfel un important avantaj competitional. Billing-ul e un eficient
instrument de fidelizare a clientilor, comunicarea avand caracter personal
datorita printarii de date variabile, mesajul fiind adresat direct persoanei
destinatare. Billing-ul promite cea mai mare rata de conversie a mesajului
publicitar atasat.